MLL Kesälahden paikallisyhdistys

Lasten ja nuorten asialla 1926 lähtien.

MLL Kesälahti on pieni tarpeenmukaista toimintaa ja tapahtumia järjestävä paikallisyhdistys.

Haluamme toiminnallamme tukea lasten ja nuorten sekä heidän perheidensä hyvinvointia Kesälahden Aurinkopitäjässä.

Tervetuloa tutustumaan yhdistyksen toimintaan kotisivujemme kautta.

Liittymällä jäseneksi tuet toimintaamme lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Yhdistyksemme jäsenenä saat etuja MLL Kesälahden järjestämiin tapahtumiin. Lisäksi saat MLL:n Lapsemme-jäsenlehden neljästi vuodessa sekä paljon valtakunnallisia etuja.

Yhdistyksemme jäsenmaksu on 25 euroa, alle 18-vuotiaiden jäsenyys on ilmainen.

Haluaisitko osallistua toimintaamme vapaaehtoistoimijana? Voit toimia esimerkiksi apukäsinä tapahtumissa, kerho-ohjaajana tai perhekahvilan vetäjänä.

Haluaisitko järjestää kanssamme vaikkapa kerhon tai tapahtuman lapsille tai nuorille? Sekin onnistuu.

Olemme kiitollisia jo pienestäkin avusta ja yhteistyöstä. Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen – meistä aikuisista riippuu, toteutuuko se.

Tekeekö MLL sinusta tärkeää työtä? Haluatko olla mukana vaikuttamassa lasten ja perheiden hyvinvointiin? Tervetuloa mukaan mahtavaan joukkoon, yhdessä saamme enemmän aikaiseksi!

On monta tapaa tukea MLL:n työtä lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin parantamiseksi. Voit lahjoittaa, liittyä jäseneksi tai osallistua vapaaehtoisena innostavaan toimintaan! Löydä oma tapasi osallistua – jo pienikin teko on teko pienen puolesta!